Advertisement
Advertisement

“ Ye, aku tahu kita jarang jumpa. Ye, aku tahu kita dah dewasa. Ye, aku tahu korang tunggu je jodoh aku mana. Haha.. Ye, faham la walaupun aku sorang je yang tersesat kerja kat keyell ni.. korang sentiasa dalam hati.. korang la kawan paling gila aku pernah jumpa seumur hidup aku.. and korang terima aku seadanya sejak hari pertama aku masuk sekolah time tu. haha maceh sayangs. Tak terungkap kata betapa sayangnya aku pada korang. Ye ye, nanti mommy linn bagi adek2 gak kat qushairy and sadrah.. sabar wahai orang muda. Hahahahaha! 🤣🤣🤣 . P/s: jangan makan cekelat aku..balik sabtu ni aku tuntut. . . #kawankapal #schoolmates #13yearsandcounting #suratlayangkelas2a 🤣

Advertisement
Advertisement
Advertisement